Helgen har flugit fram

Det belv ju som sagt utgång i fredags, och som sagt så är förfesterna alltid roligast.. Dt var end el folk ute men det känndes nästan inte så,, ja hade faktiskt riktigt tråkigt,, så satt väll en timme vid ingånge och bara glodde känndes det som.. Men men,, det kan ju inte vara lika roligt varje gång...

På lördagen var jag helt död,, satt vid tv:n i princip hela dan och åt kebabrulle... Så det ska vara dan efter..

Idag har jag faktiskt fått en hel del gjort.. Jag, Becca och Jenny bestämmde oss för att kika in på 3B och ta en fika,, så mysigt så,, fast de vqr nog trötta de som jobba, vi kom vid tre och kvart i fyra kom de fram och kikade på oss, de ville nog att vi skulle gå.. :)
Sen åkte jag hem... Har pluggat mest hela kvällen,, har fått gjort en massa, vilket är skönt.. Har en massa läxor och grejjs denna veckan så är skönt att ha det mesta avklarat nu.. :)

Jag har också hittat en bok att läsa, den femte Harry Potter boken,, hehe,, jag ska erkänna att den faktiskt är lite töntig men när man väl läser den så är det svårt att sluta. :) Så nu ska jag lägga mig i ryggläge och läsa ett tag.. :)

Hejs svejs

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej vännen! Det hände en liten olycka med min dator igår så jag är i sorg... snubblade på laddningskabeln...min fina fiiiina lilla dator är helt bucklig...Snyft snyft snyft.Har bränt alla mina foton på cd skivor så vi får kika på dom. Puss på dej.

2007-12-03 @ 12:03:26
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0