Årets frågor!!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag var på Hultsfredsfestivalen ..... Vad gjorde jag mer,, jag har nog sagt ifrån lite mer tror jag.....

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inget löfte så det var lätt att hålla...

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej,, men de är på gång iaf.. ;)

4. Dog någon som stod dig nära?
Farfar gick bort...

5. Vilka länder besökte du?
Bulgarien & Cypern...

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Njae,, försöka hitta ett jobb kanske... Eller de måste jag ju i juni men innan....

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Oj, rätt lätt 13-17 juni... LÄTT!!!

8. Vad var din största framgång 2007?
OJ,, den får jag nog klura på lite,, ingen större framgång...

9. Största misstaget?
Hmm, måste vart när ja "kanske" förstört en vänskap för livet... Plus när kameran tog mig för fortkörning :P

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej inget sånt, frisk som en nötkärna!!

11. Bästa köpet?
Hultsfred & Bulgarien biljetterna...

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Körkortet å Bulgarien.... Bulgarien tog nog övertaget ändå...

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
När jag fick körkortet i min hand var nog lätt det bästa! Plus många stunder med nära & kära som vart oslagbara..

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Enrique Iglesis- Do you know
Sean Kingston- Beautiful girls
Å de många schlagerlåtarna när det vakas förfest med BeccaBus..

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Går det att jämföra...? Livet rullar på, men efter regn kommer solsken...

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat mer det sista nu.... Annars har jag nog gjrot vad som har fallit mig in....

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Inget,, ångrar inget alls!

18. Hur tillbringar du julen?
Det var med släkten det..... Man önskar sig alltid julen man hade när man var liten men det är abra att vänja sig...

19. Blev du kär i år?
Nej, vad är det!? Jag kan erkänna att jag blivit kär i många utseenden däremot... haha

20. Hur många one night stands?
Ingen...!!

21. Favoritprogram på TV?
Desperate Housewifes lätt....

23. Bästa boken du läste i år?
Oj det finns ju så många... Dotter önskas var första tanken å får bli den...

24. Största musikaliska upptäckten?
Hmm, mycket å ingenting

25. Något du önskade dig och fick?
Hm, den önskningen verkar än så kommer nog lite efter nyår tror jag....

26. Något du önskade dig men inte fick?
Neej, inget jag klagar över iaf...

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Några ur släkten kom på min fördelsedag sen var det utgång på fredagen!

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nej, man ska inte klaga....

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Som den alltid har varit,, lite mer förslappad kanske haha

31. Vad fick dig att må bra?
Det är många olika personer.....
Att jag kommit närmare några personer har fått mig att må underbart!

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Konstiga frågor men Enrique.... Kanske ja fattar frågan fel men men...

33. Vem saknade du?
En speciellt gó kompis de senaste månaderna men det kommer....

34. De bästa nya människorna du träffade?
Inga speciella så bara att jag kommit några mkt närmare än jag vart innan....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0