Anna, min älskade...

Middagen igår var mycket smaskig och trevlig.. :)

Idag har ja inte alls fått många knop gjorda,, faktiskt inte gjort nått vettigt alls tror jag inte...

Ligger just nu och läser... Anna, min älskade av Magnus Utvik
Handlar om Marcus som skriver om tiden då han fru fick livmodershalscancer...
En del känner jag igen, men en del saker låter för mig helt konstiga...
Jag ska vara glad att pappas cancer gick så bra som de gick.... Gud de här männisorna eller Marcus rättare sagt går ner sig totalt.... Jobbigt...
Hursomhelst,, läs boken mycket bra..... (trots att ja inte vet slutet..)

Natti natti alla...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nu lilla gumman är det dax att uppdatera... är nyfiken på vad som händer i ditt liv! Pöss på dej.

2007-12-11 @ 18:41:38
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0