Uppskatta allt

Nu har man kommit in i det här med bloggar å eftersom jag är förkyld å rastlös så kan ja skriva lite mera.:P

Min mamma är underbar,, nu gör hon varm choklad åt mig,, på nåt sätt vet jag att min förkylning kommer gå ner lite då..

Jag saknar min pappa,, ska hålla mig borta tills jag blir frisk,, vill vill vill bli frisk å träffa honom NU!! Såg honom iaf i bilen idag,,, att en människa kan få en så glad å att man kan längta så mkt...

Saknar min syster enormt mkt,,, hon är i Grekland å kommer hem på söndag,,, då är hon pepparkaksbrun,,, åååh vad jag vill träffa henne..!!!

Å min bror,, inte sett han på gör länge,, hoppas på att få se honom till helgen :D


Denna sommaren har det hänt så mycket i mitt liv att jag har insett att man Måste ta vara på saker... Hela tiden.. Aldrig ta nånting förgivet vilket jag gjorde innan.. Nu uppskattar jag så himla mycket mer än vad jag gjorde innan å jag absolut Älskar det!


Allmänt.
Igår bar det av till Furuhäll med klassen, övernattning så kallat läger... Vi fick göra vad vi ville hela tiden, bestämma allt, så vi satt å tjöta hela natten,, vilket var tröttsamt,,, Klassen kommer närmare varandra hela tiden, eller den har blitt så jävla splittrad på ett sätt men ändå kommer man andra folk närmare å de är super verkligen..!

Måste nämna Becca å Jenny,, börjat vara med dem nu under sommraren å gillar dem mer å mer för varje dag som går... Het enkelt Underbara..!!<3

Kommentarer
Postat av: Sofia&Storebror

DU är UNDERBAR!!

2007-08-31 @ 07:01:06
Postat av: Linda

Du är en sååå otroligt go tjej emelie!! Din närhet kan skatta sej väldigt lyckliga som har dej!!! Du var sååå himla go och duktig på bröllopet! Stooort tack för att du hjälpte oss på vår stora dag!!! Har du fått stålarna av Mojje änu?? Ska vi ge dom till skördetröskan kanske annars så får han ge dej dom!! Annars är du varmt välkomen hit ut med bror och hans söta flicka när som helst!! Morgan älskar er hela familjen som om ni vore hans egen så det är bara att komma hit när som helst vet du!! Kram

2007-08-31 @ 09:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0