Bulgarien

Äntligen hemma i Sverige...
Sitter nu hemma med en dunder förkylning, har inget bätte för mig så tänkte skriva om resan för att se hur mkt jag själv kommer ihåg..
Varit en vecka i Bulgarien å de har varit en underlig resa,,, super bra och super kass..

Startade den 21/8 runt halv fem var vi på flygplatsen, fixade allt å runt kvart i sju nånstans så lyfte planet,, Äntligen var vi på väg..!!
Väl framme på hotellet blir vi lite skeptiska,, det ser inte ut som på bilderna, men vad fan,, vi ska inte spendera tiden på hotellet så skiter i att de vill kolla igenom våra saker efter alkohol, att de tittar snett på oss osv..
Minns inte vilka dagar vi har gjrot vad eller hur det har sett ut.. Men var iaf nån timme nere vid vår mini pool första dan... Å kollade runt på stan på kvällen, staden var död, död, död.. Vart fanns allt folk å vart låg Las Palmas som folk pratade om..!!??

Första soldan kom dagen efter, sååå jävla skönt..! Det var så här veckan skulle spenderas,, trodde vi då.. Hem till Amaris, vårt hotell, som låg ca. 15 minuter från stan, vilket vi senare fick reda på att Alla tyckte var skit långt bort men de var rätt skönt att slippa hög musik när man väl skulle sova...
Tror det var denna kvällen,, joo de måste det vart.. Vi går längst gatan,, ser neonskylten med Las Palmas å ganska mkt folk,, okej vad var nu detta som var nåt för svenskar? Beställer en drink å kollar läget.. Efter denna dag kom vi på att man går inte ut å festar förrän ett på natten,, så då vid kanske elva när vi satt där så var det rätt dött,, men mer å mer folk droppade in å hela tiden vände man sig om då man hörde nån som pratade svenska... Carola strömmade ut ur högtalarna å vi kom i fest stämmning direkt... Träffade svenskar heeela tiden som vi satt å tjötade med...

Nu har ja skrivit mkt om de första två dagarna, vill inte dra ut på det å skriva varenda dag så tare snabbt... Eller aah skit samma, orkar ni läsa så läs,, annars esc...

Skulle solat dan efter men heee, ja å sabina fick ligga vid polen,, visade sig att jag åkte iväg med ett pack spyflugor.. :P Men va fan stranden alla de andra dagarna..?? Nej,, det visade sig att det blev En dag till på strande för oss.. Å vad gjorde vi på dagarna..? Jo,, hemskt å erkänna men vi sov.. sov sov sov sov sov... Jag var iaf helt slut,,, med tanke på att vi kom hem runt sju på morgonen så orkade jag inte ens öppna ögonen när Lina undrade om man skulle med ner till frukosten... Så kan inte skryta med att man är brun Tyvärr... !! Ångrar att man inte pallrade sig upp nu vill jag lova.. Men det är som det är..

Hursomhelst, kvällarna kom å gick, å vart vi än gick så var jag den första som reste på handen när de frågade vart vi skulle å skrek Las Palmas..  Minns inte exakt när det hände men kanske tredje, fjärde dagen, jag var så Trött... Trött på att inte sola, trött på att sova, trött på att det var så dött, trött på allt.... Å sms hemifrån gjorde mig knasig,, jag insåg den hårda sanningen JAG VILLE BARA HEM!

Jag sov på dagarna,, när kvällen kom var jag absolut säker, varenda jävla kväll sa jag, ikväll ska jag vara nykter, jag Ska sola imorn, Jag ska äta frukost, Jag ska gå hem tidigt... Efter mat i magen å en cola på Las Palmas försvann den tanken, då var jag säker på att jag kunde dricka samt gå upp å sola.. Jojo,, det lät bra då iaf..

Två kvällar kanske spenderade jag med Sabina helt själv,, vi köpte biljetter till ett skandinaviskt party,, kom dit, det var mkt folk å GRATIS sprit,, därför alla svenskar gick dit typ.. Killar kom å hällde sprit i våra munnar, gött tänkte vi, gick till baren,, tog fan en halvtimme för att få en drink så de tjänade på att vi betalade ca. 250 spänn för skiten när man på Las Palmas fick två drinkar för 35:- Efter två drinkar fick jag å Sabina nog, Las Palmas tänkte vi ,, en drink sen hem å sova... Gick dit,, drack en drink, träffade roliga folk å satt kvar.. Fast vi var faktikst hemma halv tre,, men väl på hotellet läste vi böcker å tjötade skit... Tills på morgon kvisten då vi slocknade..

Nånstans kom poäng upp i våra huvuden precis som på hultsfred... Vi tog det inte seriöst men pratade om det.. Sabina fick många poäng efter att hon gjorde nåt som liknade bungy jump, mer än tjugo meter upp i luften fritt,, flög som en liten vante å gjorde volter i luften,, jag var mer rädd än hon var.. Hon var sten cool..!
Lina piercade sig i läppen vilket var kanon häftigt, poäng för det å ännu mer poäng för att hon passade i det.. =)
Vad gjorde Madde..? Hmm, inget lika vågat som Sabina eller Lina så hon hade inte så mkt poäng..
Jag då, vad gjorde jag...? Ingenting,, jag gjorde nåt som var coolt,,, (inget som ni kanske tänker på , eh låter hemskt, men inget Sånt..) som jag lär få leva med i två månader eller tills jag lessnar på det.. Ah skit samma..
Så vem vann poäng tävlingen..? Svårt,, om jag får bestämma så tilldelar jag första platsen till Lina,, med pojkvänn hemma å så många som raggade på henne så satte hon upp handen å sa NEJ!! Hon är en ängel den männskan.. Stor eloge till dig Lina..! DU vann Min tävling..!!

Nu när jag tänker efter så fan vad vi käkade eller,, jag höll mig till pizza, pasta å hamburgare på Alla restauranger kräsen som jag är så när jag såg gyllene M:et svimmade jag nästan.. Fyra fem ggr tryckte jag i mig hamburgare där å vad jag NJÖÖT!!!

Har träffat så himla mkt roligt folk,, svenskar.. Många från norrland,, nu är både jag å Sabina stensäkra på att de rider isvjörnar å matar renarna där uppe... Inga fördomar alls,, bara sanning..! Right?

Shiit, höll på att glömma de Bästa ju,, Strippshowen..! My god vilka hetingar.. Efter tio tequila beställde vi fem drinkar på borden å slog oss ner, frinkarna försvanna å vi var fullkomligt galna,,  Vill säga förlåt både till Sabina å till kilen (hans namn var kanske, Leo?) när jag med ciggaretten brännde honom när han kom närma mig å dansade framför mig,, haha,, såg smärtan i hans ögon... De var så cola att vi följde efter dem till nästa bar... Såg dem tre ggr... Å de var lika snygga varenda gång...!

Nu ska jag nog avsluta detta, men orden löper över tangentbordet .... Ja,, min hemlängtan är borta å jag är GLAD över att vara hemma... !!! 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hihi, det låter lite skojj ändå. Och det är ju som dom säger... "Det är bättre att ångra det man gjort än det man aldrig gjorde..." Öööh vad jag nu menar med det? Men men, skönt att du är hemma iaf. Vi har saknat dej!!

2007-08-30 @ 20:26:57
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0