Bulgarien=) again

Nu har jag precis satt in Blgarien korte.. Från förra året.. :) Konstigt att två resor till samma platser kan vara så himla olika... Men det var iaf toppen och nu tänkte jag lägga ut lite bilder å resumé här.... Har tänkt göra det sen i onsdags,, men jaa, kan inte säga att jag haft annat för mig,, eller joo.. Har träffat mormor, sis,, vart ute hos Sofia, Emmie, bror å Svea.. Gått på stan med moster å kusin,, vart hos Sofi, träffat Becca och liknanade saker... Och sovit,, börjar fundera på om de är nåt fel... La mig halv ett igår,, somna väll ett,, gick idag upplite efter tio... Slocka sen mellan kvart över tre till fem...

Resan har iaf vart sket-underbar... Varannan dag fest å varannan dag ingenting typ.. Fanns inte så mkt att göra,, eller det fanns ju fest,, men itne mycket annat att kolla på.. Nessebar, men de såg vi att det fanns först näst sista dagen så... Vad har vi mer gjort.!? Det man ska göra såklart.. Käkat "god" mat, för min del bestående av pizza, pasta, smörgås och donken... Förutom den ramen åt jag en taco-tallrik en dag.. Så en dags variation... :)


Första festdagen :)



Även i år hitta vi "stripperna"

Godaste pizzan ja nånsin ätit... Fyra sorters ost :)

Hann med å sola i år också

En bakfull Sabina kanske







Corners,,

Ingång till vårt hotell

Utsikten...

Poolbaren

Jag & resekompisen.. :)

Lite olika bilder, i ingen som helst ordning..
Nu hinns inte skrivas mer,, ska iväg till bror, Sofia, Emmie å Svea med B... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0