Brors dag

Grattis världens bästa bror på 30års dagen!!!


Igår "natt" eller runt halv tolv var vi ute ett gäng och sköt för bror & skulle gratuelera honom... När vi var säkra på att de lagt sig så avfyrades skotten,, men då stod han i duschen,, haha... Men men,, det var nog ändå uppskattat och trevligt ändå tyckte jag,,, och ganska oväntat....
Nu är han asså "gubbe" så att säga.. Nej,, inte riktigt kanske .... 







Att jobba idag gick annars bra.. Eller kännde mig kanske ltie borta,, visste knappt vart nåt fanns, vad dom fick göra eller inte, hur "reglerna" var och så vidare..
Men var ändå helt okej... Nu vet man lite mer ifall de blir fler gånger.. :)
Men är nog inget jobb för mig,, eller iaf inte att utbilda mig typ 3,5-4 år för att bli vad nu de olika sakerna heter...
Men det är ju alltid kul att få åka runt lite och testa på... Så man vet hur det är...
Sen är ju barn för härliga också med deras kommentarer och sättet de tittar och man ser hur de funderar... :)

Efter det åkte jag till sis där det bjöds på god mat och massa prat.. :)

Har inte hunnit beställa kort idag heller,, men är ju ingen brådska som tur e...

Becca kommer nog snart förbi för lite tjöt... Alltid trevligt...!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0