Surrigt...

Då var snart denna dagen till ändå då.. Dagarna går så himla fort bara... När man ändå inte gör nåt...

Startade dagen med att sätta in lite bilder,, och har nu kommit så långt då jag måste framkalla mera för att få det i ordning.. :) Har ju så mkt kort på datorn och inte framkallat på ett helt år.. Men har nu lite koll över vad jag ska framkalla och ska göra det på postfoto tror jag bestämt... Tack för tipset Sofia :)

Sis frågade om jag ville med på en promenad och visst,, det var dock jobbigare än jag minndes det,, hjärtat pumpade, svetten rann och jag tror nästan det känns så innan en hjärtinfarkt... Men, jag klarade det iaf..
Så fler promenader för att få upp flåset som man hade innan Bulgarien,, flåset kanske var att ta i,, men visst lät det bra!? haha

Sen har vi mest suttit och surrat här om allt å ingenting... B var förbi en sväng med lite mer surr..

Och sen har jag kollat på One three hill,, nya avsnitt, så bra ju.. :) Såg även hål i väggen,, var väll bra, men utdraget på nåt sätt...

Ska nog försöka lägga mig och läsa i Da Vinci koden snart... Var ju så spännande innan jag åkte så bara att fortsätta och hoppas att jag inte glömt alltför mkt.. :)

Planerar även en liten tripp till Linköping där kompisen studerar,, skulle vara såå sköjj ju så får verkligen se till att det blir av.. Men det kommer det att bli.. Då lär det bli mycket surr och mycket alkohol... Som vanligt med andra ord.. ;) Sket-kanon-sköjj....

Dåligt med kommentarer,, men om ni ändå lämnar några så är det ju alltid trevligt med namn,,, Mycket roligare så....

Dagens visdom:
"Det du förlåter är inget du funderar på och drar upp, gör du det så har du inte gått vidare"

Kommentarer
Postat av: Anna

Helt rätt!! Bra visdom!!

2008-09-14 @ 23:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0