Spännande

Igår natt var vi ute hos bror då han bli "gubbe" idag,, asså hela 30 år.. :) Men mer om det sen....

Kom inte i säng förräns halv tre och åtta imorse sov jag min skönhetssömn,, när telefonen ringde.... Poolen,, och alla som pratat med mig på morgonen vet att det är inget vacker... Halsen är full av slem och jag hör knappt själv vad jag säger,, men det visade sig vara jobb....  På fritids i Örslösa... Kul att det var någonstans man känner igen...

Så snart bär det iväg,, är bara 12-16... Men jag är grymt nervös,, jag har Aldrig gjort något liknanade, och jag ska vara vikarie,, inte gå bredvid och lära mig... Pust & stön....

Men det ska nog gå bra,, ska bli riktigt kul faktikst... !!

Nej,, nu får jag gör amig klar så jag är fit for fight om 45 minuter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0