Packa var det ja

Då var sminklådan också rensad... Lite har man fått gjort... Varit å köpt ett till fotoalbum här också.. Gjorde två stycken varav ett är nästan fullt,, men de e bara såna där "små"kort från när man var liten.. Så ska nog ta och sätta in alla bilderna i såna.. Ser lite roligare ut...

Men nu borde jag faktikst se till att packa,, eller iaf ta första steget och lägga fram allt jag ska ha med mig i sängen.. *snark* Finns inget som är tråkigare tror jag inte.. Och med min beslutsångest tar det ännu längre tid än för normala folk känns de som...
Men det ska nog gå det med...

Efter att jag "lagt fram" lite grejjer har jag tänkt åka till pappa,, ska tvätta bilen,, äntligen väder för det.. :) Och sen bara ta det lugnt där... 

Sen imorn får jag packa "ordentligt" och gå igenom min lilla lista över behövande saker...

Nej,, garderoben å diverse saker kallar....

Men på torsdag lär jag ligga på denna stranden och glassa,, och då kan de ta hur lång tid som helst att packa när man ser hur gött de ser ut :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

2008-09-02 @ 12:03:15
URL: http://fi
Postat av: Sofia

Hej hopp.

Se nu till att packa lite innan du kommer så det inte blir panik senare.. ;) Hehe. Iofs är det väl så varmt där borta så du inte behöver några kläder... ;)

Kramisar.

2008-09-02 @ 12:05:11
URL: http://fiffigafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0