Härliga dag... :)

Sov ändå tills halv tolv idag,, så gött så...

B kom förbi och drack kaffe,, vi tog sen en promenad till stan och kikade,, eller hon kikade,, jag var mest svettig och varm...  Sen traskade vi hem och fikade,, gött så...

Sen har jag suttit vid tv:n å här och tatt det lugnt...

Tog mig i kragen och har beställt kort nu.. :) Kunde ju passa på när man fick 50 gratis.. Synd bara att jag tog fel storlek då så jag inte fick dom.. TJII fick jag.... Klantigt... Men men,, får väll passa på att framkalla lite mer,, desto mer kort desto roligare...

Framkallade kort för ett år och det blev bara typ 170 stycken,, jääädrigt lite ju.. :/ Måste börja ta mer kort....

Sen är ju många av dem dåliga,, inte de ja framkalla utan de på datan,, är inte så bra på att radera heller... "Kan ju vara kul å ha lixsom"

Så nu är det bara att vänta och sen ska jag beställa igen,, ta mig tusan att jag ska utnuttja de där 50 gratis.. Blir väll dyrare om jag beställer dem för då får jag väll betala mer i porto,, men men...

Nej,, ska nog försöka läsa lite.. Blir ju aldrig av =(

Imorn blire iaf kalas hos bror,, trevligt så... Blir nog kanske utgång,, är i valet och kvalet.. Vill ju må bra på lördagen också då det blir Liseberg,, men känner jag mig själv rätt så blir det utgång ändå... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0