Fixardag

Idag har jag fått gjort en hel del faktiskt... Eller det känns så i varje fall..

Jag har skickat in lite papper till poolen, framkallat kort, rensat på tusentals papper, skrivit in mig på arbetsförmedlingen, ringt Komvux coh massa såna småsaker som tar mer tid än man tror....

Även kollat de nya avsnitten på Andra avenyn... Riktigt bra är dom allt...

Har också besöks snälla vännen S och fått låna hennes kopiator (då vår krånglar) & kopierat mina betyg,, så imorn ska jag till arbetsförmelingen och sen till Komvux... :)

Nu behöver jag allt lägga mig och läsa.. Gud så gött.... Underskattat är vad det är...

Och ladda så jag har frukost klar runt nio imorn till Sofia & Emmie... Mysigt så...


Detta kortet är ju bara för sött... Sötaste tjejjorna.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0