Varför blogga!?

Den frågan fick jag,, men jag hade inget svar... Men på något sätt är det skönt att "skriva" även om det är om precis ingenting.. :)

Nu har jag bara studentkorten kvar att sätta in.. :) Tjoho!!!

Blev en sväng ut till Becca igår där det bjöds på riktigt god mat..  :)
Sen kollade vi Dirty Dancing,, oj, oj, oj,, bättre för avrje gång ju... Älskar den filmen,, den är sååå bra ju. :)

Idag har jag tagit en promenad med mor å sis, satt in kort, kollat One tree hill å Gossip girl,, å ikväll kom Becca förbi... Inte mycket vettigt,, men det blir det ändring på imorn.. Ska iväg å städa.. :) Så behöver ställa klockan på halv sju så är bäst att jag lägger mig nu och får min skönhetssömn tror jag allt... :)

Hoppas helgen vart bra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0