Superveckan...

Började med en promenad hem till pappsen i fm,,, (duktigt!) e fan tragiskt hur lat man är,, man bor i stan å har gångavstånd till allt,, men inte ofta man använder benen (skärpning!)
Spenderade dagen där,, hjälpe till med lite städning, käkade mat och satt och bara tjötade...
Runt sex tiden kilade jag hem till Sofi för lite prat-i-prat... Becca var där med..
Sen slutade det som vanligt med Donken,, men denna gången tog jag och Sofi en promenad hem till mig efter,, i spöregnet... Skitväder... Men det gick det med..
Sen härhemma har jag kollat på veckodosen av Andra Avenyn nu och innan Matakuten... Att de fan inte tar tag i det på riktigt eller.. Skolmaten suger...

Jaja,, nu e jag trött men det planeras klassfest på fredag.. Tjoho.. Kors i taket vad sköjj det skulle/ska vara.... E så svårt att planera,, men jag tror nog änna att det blir av ändå... Sen planerades det ju Ullared på fredag med moster, kusin å mor,, attans att allt kul ska bli på samma dag.. Men men,, får försöka komma iväg i lagom tid så man hinner hem,, gick ju sisådär förra gången men..
Blir ju en himlans bra vecka detta hära,, många saker som kan strykas på listan ju :)
Åååh så skojjsigt med klassförfest a´la V.I.P.....

Nej nu kallar nog sängen,, eller inte nog utan den gör det..
Ska upp i någorlunda tid och be mamma färga håret på mig innan hon ska iväg... Växer som ogräs...
Goo natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0