Skön helg

Jobbet igår gick fint och dagen var lugnt,, hann med fika hos Sofi, besök hos pappa, sätta in lite kort och sen kom sis, bror , Sofia och Emmie hit på "jule"mat nästan... :)
Mycket mys med Emmie blev det när föräldrarna gick på bio... Så söter så,, vad förundrad man blir egentligen,, på något vis är det konstigt att hon ska "växa upp" Eller inte konstigt men hon är så liten,, hela hennes hand går att döljas i min.. Hon tittar och funderar men vi har ingen aning om vad som snurrar där inne.. Hon skrattar och hon gråter, samtidigt som vi egentligen inte vet varför...  Riktigt häftigt faktikst,, att vi också vart så små,, men inte minns ett dugg...

Idag har jag fått insatt Massa kort... Så nu är det inte så mycket kvar,,,
Det är väll mest det jag gjort,, var ute hos Becca en sväng förut,, och ska dit igen,,,de hade tydligen besök så jag ska dit å tränga mig på.. :)
Men men,, inte sa en skämmas inte.. :)

Nej,, nu får jag nog kila iväg tror jag.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0