Pizza-day

Gårdagen var riktigt trevlig,, och mycket stabil .. :) Blev sent hem bara,, är ju attans mkt folk på torngrillen...

Inte mått alls illa idag, skönt..! Har fixat iordning min nya mobil,, det var ta mig tusan på tiden,, den andra krånglade ju som tusan,, så det är väll det jag gjort,, bror & Sofia var även här en sväng på lite kaffe förut...

Satt precis och skulle börja sätta in de sista korten men då ringde en kille från där jag jobbade i somras och frågade om jag ville skynda mig å hämta pizza till dom på Amigo... hehe.. Sköningen själv.. :)
Så nu ska jag slänga mig i duschen och sen åka till dom och tjöta lite med dom.. Och även hämta pizzan då.. :)

Sen blir det nog en sväng ut till familjen Johnson/Cederholm för lite pizza och fotboll,, :)
Känns som om det är pizza-dagen idag eller nåt... :)

Nu får jag skynda mig så dom inte svälter.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0