Onsdag mitt i veckan

Halva "arbetsveckan" e snart avslutad.. :) Ska strax åka iväg till Vinninga och idag få vara med de lite mindre barnen,, kuligt...!!! Men det är absolut inget jobb för mig... Men det finns stora plus ändå,, de är söta, ärliga, raka och allt det dära.. Men för att "klara" sig så måste man nog vara hård från början... Låter lite elakt... Men det märks skillnad,, antingen så skiter det fullkomligt i vad man säger,, eller så lyssnar de och fattar intresse med en gång... Men jag kan säga att det på detta fritids är trevliga barn jag har att göra med :)
Men jag tror ändå jag har tur,, jag minns bara när vi hade vikarier,, de fanns ju dom som aldrig satte sin fot där igen... Testa gränser måste man ju göra överallt... :) hehe
Men det är bra personal också och det är ju alltid ett plus... Så jag fick jobba imorn också,, en hel halvtimme extra... Var personalen där som rekkomenderade mig till poolen och det är ju alltid kul att höra... Ska hoppa in på en mattelektion imorn nån timme och det ska bli spännanade,, ville alltid bli matte-lärare när jag var mindre... hihi

Igår efter jobbet blev det förövrigt kaffe hos B i Vinninga, man får ju passa på när man är i "förorten" och senare mat och milkshake hos S i stan.. :) Och Desperate inte att förglömma..

Nej,, nu ska jag sträcka ut mig i en kvart .. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0