Fredag hela veckan lång...

Då var det återigen fredag... Och tusan vad sugen jag blev på att festa när jag pratade med B... Det riktigt suger i tarmen... Men det får jag ta nästa vecka istället... :)

Inatt kommer ju föräldrarna hem... Att dom kommer vara bruna...

Veckan har rullat på,, har haft besök av B, Sofia har vart här, bror stanna kvar här igårkväll, hästarna har släpts in å tagits ur, det har skjutsats och ja,, helt enkelt har det gått fort... :) Och bra att tillägga.... hehe

Ja.. ikväll är det agera chaufför som gäller...
Blir så satnas förbannad på föräldrar,, har man skaffat barn får man för fan kunna skjutsa också eller... ! ? Nu kanske dom gör det ibland, men nu ska jag både skjutsa och hämta,,, fyra pers,, nån annan borde väll kunna eller? Men icke då... Och säga nej kan man ju inte heller,, för då får dom ju inge kul..
Minns ju själv när man avr yngre,, var alltid ett jävla ordnande när man skulle nånstans,, var aldrig nån annan som kunde skjutsa.. För var det inte det ena så var det de andra.... Pissigt värre... Man blev ju arg på de man umgicks med men det var ju egentligen deras föräldrars fel....  Men till slut insåg jag mitt misstag och började säga att mina föräldrar heller inte kunde,, men då blev det ju inget....
Asså,, jag förstår att föräldrarna inte alltid vill hämta/skjutsa,, men dom kan ju inte bara förlita sig på att andra ska ställa upp....
Synd om barnen för i slutändan är det dom som får skiten ju... :(

Nejj,, nu kilade "tösera & pöjka" ut i baren,, så nu får jag lite lugn och ro i soffan,, utan hög musik och massa snatter... Men jag måste erkänna att det är kul att sitta och lyssna på dom.. Hur dom pratar och vad dom pratar om..  Satt en stund med dom förut och tjötade,, och det var allt så man fick hålla sig för skratt... haha
Minns inte att jag var riktigt sån faktikst..!? Men det kanske man har förträngt på något vis.... haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0