Af tjooohooo

Fick tid imorn på Af.. :( Bläää...
Så nu sitter jag å letar tre jobb jag ska "ha med" men inte ha sökt till..
Jävla lätt... Har kollat Lidköping, Skara, Skövde & Vara... Hittat Karamellkungen Ab & SkaraborgsAssistans.. Och inget mer..
Jag VÄGRAR söka nåt jävla kockjobb... Skulle kanske få det, men sen få sparken efter tre dar...
Och sen finns det ärligt inga mer,, alla måste man vara utbildad till. Det finns ett gatukök i Vara,, deltid... Kvällar och helger...
Det tjänar man ju fan inte ens på..
Och stressad blir jag för ska vara där halv nio imorn och behöver sova nu..... :(
Skit, skit, skit..
Men känner mig tvingad att gå dit...
Om jag inte läser undersköterska och inte får ett jobb i januari så har jag inte ett röttet öre,, men de har jag ju om jag går dit imorn... Bajs rent ut sagt...
Kan ju alltid söka till säljarjobb på Senerita.. Ärligt talat...
Sensuella sexleksaker, oljor å diverse saker.. NOT...
Fan,, får väll ta det dära jävla gatuköket,, men antar att man behvöer söka dessa jobb sen å fan om jag får det.... Ingen chans kanske men....

Städningen är iallafall klar nu... :)
Så imorn efter Af ska jag hjälpa pappa att bära in nya soffan å grejjer....
Sen blir kanske utgång,, vore sköjj..

Nej nu får jag fan sätta fart asså....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0