Fullt upp med skojjigheter...

I fredags:
bar det av till Ullared,, gick i ett rasande tempo och kontot rasade också.. :( Men kul var det iaf,
och hittade en hel del så det var bra..
Blev en dusch hemma hos moster och två drinkar :)
Innan det bar av ut till Vinninga för förfest...
Riktigt sköjj måste jag säga,, det bar sedan av till stans enda uteställe och det var också mycket trevligt..
Såg ju knappt nån i klassen därinne men det var skojjigt ändå...!!
Det blev sen en lååång och kall promenad hem..

För att sedan vakna upp på lördagen:
och inte må alltför bra.. Sov ändå till två vilket behövdes..
Sen blev det bakfylle mat med S & B...
Illamåendet släppte lite och på kvällen blev det prat-i-prat och en film,,
Happends in Vegas eller nåt liknande,, helt okej film...
Sen tog vi en liten promenad fram till staden och kikade lite och gick sedan hem :)

I söndags:
så tog jag tag i påsarna från Ullared och packade in, la undan och körde lite till pappa :)
B kom och så följde hon med och lämnade in min Skit-Telefon,, tre veckor Ny och redan krånglade den...
Sen blev det en sväng förbi mammas jobb, en sväng hem
och sen ut till Sofia för kaffe och paj.. Mmmm.. Mys med Emmie, prat-i-prat
och några omgångar Uno-spelande... Gick bra i början iaf,,, men sen vände det rejält.. Attans...
Var nog Emmie som förde turen,, för när hon inte satt i mitt knä så gick det inte så bra längre.. :(
Tack för en mysig kväll!!

Idag:
Har jag vart hos pappa på förmiddagen och inte gjort så mycket..
Sen blev det iväg på,, man kanske kan säga jobbintervju, där jag knappt visste vad det var för jobb..
Men helt enkelt ett jobb där men delar ut post på cykel.. :) Nämnde att jag skulle iväg onsadag-lördag i början och sen lät det som om det stoppade det hela...
Fick sån ångest
så jag ringde tillbaka och sa att om jag var aktuell för jobbet så skippade jag min resa till Linköping,,
och då lät det mera possitivt,, så jag antar att jag har fått det.. :)
Skulle ringa imorn på fm och få info om "kvällen/natten"... Så TJOHO!!
Det innebär att jag delar ut NLT och andra tidningar, sön natt, tisd natt och torsd natt... Det är inget heltidsjobb men det är sysselsättning och det är en lön i slutet av månaden så jag tror att det kommer bli bra.. :)
Man måste tänka possitivt iaf.. :)
Men imorn vet jag iaf lite mera.. :) Blir inget Linköping iaf,, men det får bli vid ett senare tillfälle.. :)
Efter detta åkte jag till Sofi för prat och kaffe,, sen kom B så tog vi en promenad,, lagom kallt och bra på kvällen. .Blev mat i form av rulle och mera prat..

Nu ska jag nog hoppa och sova.. Får mer info om jobbet imorn så det blir nog bra,, var lagom kallt när jag åkte hem från Sofi förut så blir att pälsa på sig som bara tusan isf...

Men vad gör nåt om hundra år när allting kommer kring!!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Så du fick lite shoppat ändå. Faan va folk det var eller.!?!? Aldrig varit med om så mycket tror jag.

Hoppas du får jobbet. Lön och motion.. Inte fy skam. Kram Kram

2008-11-04 @ 22:22:25
Postat av: Veronica

Så du fick lite shoppat ändå. Faan va folk det var eller.!?!? Aldrig varit med om så mycket tror jag.

Hoppas du får jobbet. Lön och motion.. Inte fy skam. Kram Kram

2008-11-04 @ 22:23:13
Postat av: Sofia

Godnatt och sov så sött söta du så ses vi imorn. Ska bli mys!! Massa kramar.

2008-11-08 @ 23:12:43
URL: http://fiffigafia.blogg.se/
Postat av: Sofia

Nu är det nog dax att ta tag i denna sidan igen... ;)

Puss på dig goding!!

2009-01-16 @ 09:10:31
URL: http://imitthjerta.blogspot.com
Postat av: sandra

hhhmmm saknar att läsa.. =) ha en skön fredag!!

2009-01-23 @ 17:39:14
URL: http://sajaandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lägg ner bloggen

2009-02-19 @ 23:23:27
Postat av: sandra

halllååå vart är du? kram kram

2009-03-25 @ 17:59:35
URL: http://sajaandersson.blogspot.com
Postat av: Sofia

undrar samma som sandra ovan...

2009-03-31 @ 10:50:50
URL: http://imitthjerta.blogspot.com
Postat av: Emelie

haha,, denna blogg är Tråkig... Ska skaffa inspiration till att skriva roligt,,, (vilket aldrig lär hända) och sen återkommer jag,, tills dess läser jag era.. ;))

2009-03-31 @ 22:04:32
URL: http://emeliejohnson.blogg.se/
Postat av: Emelie

haha,, ska lära mig att skriva en Rolig blogg först,,, (vilket aldrig lär hända) men då ska jag skriva igen,, tills dess läser jag era... ;))

2009-03-31 @ 22:06:14
URL: http://emeliejohnson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Om man måste skriva roligt kan jag ju lika gärna lägga ner... ;)

2009-05-12 @ 17:47:33
URL: http://imitthjerta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0