Uppdates & lists

På något sätt är det inte så kul att "blogga" längre....
Men en liten uppdatering då och då skadar kanske inte...
Ska renskriva ett sv-redovisning till imorn alldeles strax...

Och annars är det mest studenten som hägrar... Längtar som tusan,, känns som om man börjar strunta i alla läxor,, för slutet närmar sig.. Men är bara lite kvar så några kraftansträngningar och sen är det slut, over för good!!!
På fredag kan man väll säga att det hela startar,, då med klassresa till Göteböööörg.... Och ingen längtar mer än jag.. Troligen men ändå... Det blir en studiebesök, trerätter, utgång, hotellfrulle, fika i nån park och sen bege sig hem.. .Ska bli såå satans sköjj då det knappt finns.. :)
Efter det så är allt igång...

23/5 Klassresa Gbg....
29/5 Klassfest med övning av brännbol samt grillning hemma hos Mrs.J
2/1 Karnevalen
3/1 Bellmanfrukost (som jag troligen inte kommer gå på)
4/1 Öl aka Student brännbollen
5/1 Gbg-resa (Som jag heller inte ska på utan ska med gott samvete vara bakfull)
7/1 Bonnerundan here we come!!
9/1 Klä våran kärra då det lär slinka ner någon form av alkohol också..!!
11/1 Lyckligaste dagen i mitt liv, UTSPRINGET!!
13/1 Balen....  (Som jag förövrigt bestämde mig för att gå på två veckor sen en fredag, hittade samma dag min balklänning som jag blev kär i,, som nu håller på att sys upp och fixas med)


Hektikst schema ligger framöver... Det är även lite kvar i skolan såsom
- sv-redovisning (imorn)
- eng-speaking test (torsdag)
- ps.B uggift in (torsdag)
- barteknikprov skrifligt och muntligt (måndag v.22)
Så det är inte så mycket kvar nu... Det drar ihop sig...


Och någonstans under detta så ska jag också bli FASTER!!!! Det kan ta mig tusan inte bli bättre... Jag läängtar så jag spricer tills boxar/fotbolls tjejen/killen kommer .... Ska bli såå roligt,, ska springa iväg och handla nåt så plutti-nuttigt till h*n.... Kan ju bara fantisera om hur mycket Sofia längtar när jag vet hur mkt jag själv längtar..!! :)

Ska förövrigt jobba på en gruppbostad i sommar... Ska ringa på måndag och säga att jag väldigt gärna tackar ja..Känns skönt att veta att man har det klart..!! Blir nog drygt fem veckor,, så man får hoppas på att de ringer in en när någon annan blir sjuk och så med.. =) Men känns kul att testa,, jag har ju som sagt ingen aning om vad mina framtidsplaner är så man får väll försöka testa på och pröva sig fram och se vart man till slut hamnar..
Kan även här meddela att jag tror att alla dåliga rykten om Dafgårds stämmer.. Har ju hört en hel del och när de säger att de ska ringa och inte hör av sig så kan de ta och stoppa upp något där det hör hemma!!
Satans dålig stil,, först lovar de jobb, sen blir det inget, sen ska de höra av sig och sen gör det inte det..!! Usch och fy för sånna!!!

Det var lite uppdatering där,, förövrigt har helgen vart lugnt,, träffat lite folk, besökt Donken, tagit två promenader... Hyrat film också.. Kan varmt rekkommendera Lions for Lambs som var suverän!! Kanske var det för att Tompan var med,, men nej,, den rekkommenderar jag ändå!! :)
image116
(Där har ni min dröm-man till höger,, studentpresent går också bra;)

Nu ska jag skriva klart och sen åka till bror & Sofia, ? och Sveus... med mor, sis och Johan... Har själv bjudit in mig.. :) hehe

Kommentarer
Postat av: Sofia

Heej. Kul att ni kom igår :) Kom snart igen!!
Vore mys om du hade tid någon dag på dan :) Men det är väl fullt upp nu innan studenten och allt kan jag tänka mej! Massa kramar

2008-05-19 @ 16:30:51
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0