Underbara sol!!

Idag är första dagen på året som jag ägnat hela dagen åt att bara ligga i solen och glassa (förutom lite packande och handlande emellan) Det är sååå skönt ju...
Suttit i en hur skön stol som helst och bara läst...
Och till råga på allt så har jag ätit den godaste maten... Färsk-potatis med smör...Det får de bli imorn med;) Ååh,, de är njutning,, finns inget godare ju....

Kvällen spenderades på Kinnekulle-gården där vi skulle bjuda mamma på mat... Men syskonen bjudde mig med.. :) Så snälla så!! Har lite att ge igen sen när man får ett jobb... hehe ;)
Det smakade mycket bra i varje fall...
Sen blev det hem till mor för kaffe och prov-smakande av student-tårtan... Var så där.. Inte min smak så var inte över-förtjust i den,, men den får de ändå bli... Jag får nöjja mig med pannkaks-tårta och snickerskakan... Mmm, lägtar..!!!

Ska nog kolla lite på tv, kanske på Glamour som jag spelade in igår :P

Imorn är de betygssnack 08,00 i Ps.B...
Sen har jag lektion 14,30, men är de sol så är det.. Då tror jag nog att jag skippar den.. Är typ bara betygssnack och det har jag redan haft...
Är i mer behov av en bränna i bak (då jag bara solat fram idag) känner jag...
Men, men tiden utvisar väll det med kan jag tro... !! :)

Hej-Hopp

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha. Om inte din känsla stämmer... vilket jag hoppas på!! så får du komma hit och sola imorn istället för sista lektionen. Du hade ju bra betyg ändå ju!!! Puss och godnatt.

2008-05-28 @ 21:54:31
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0