Rekor, träning & plugg

De blev allt ens väng till sis igår kväll,, hon & mrs.S avnjöt räckor och kex, så jag knaprade i mig x antal kex och vitlöksbröd... Mmmm...
Sen blev de tjöt och lite tv-tittande... Kollade på "humorgalan",, lite ironiskt,, tyckte in de var nån humor i det hela faktikst... Blev även lite Sanningens ögonblick... Såå bra tycker jag att det är.. :) Min stil av program precis.. :)
Blev även lite prat om bloggar och felstavningar.... Jag hade ingen aning om att jättekul satt ihop.... Tror jag brukar skriva jätte kul.... Knasigt,, inte lätt att veta,,, men nu får jag väll försöka ändra mig så jag inte använder särstavning :P

Hemma och la mig runt tolv, men var trött ändå i morse... *snark* Imorn ska jag sova ut minsann...
Sis ringde tjugo i tio och sa att hon skulle påminna om träning,, hade inte hunnit men som tur var var jag nästan klar ändå=)
Så medel var det i morse... Och sen avnjöt jag en smarrig frukost,, såna där bröd i ugnen.. Mmm igen... :)

Sitter med projektarbetet och känns som om det kommer ta en vecka,, ah,, de går frammåt å för första gången på 1,5vecka så har jag lust igen.. :) Tack vart än den kom ifrån...!!

Skulle ringa ett Viktigt samtal förut,, men får återkomma på måndag.. Trååkigt å behöva vänta... :(
Ringde även från vård & omsorg och fråga om jag fortfarande var intressead,,, men fick återkomma på måndag,, (som tur var) Så nu har jag lite att fundera på och så får vi se vart det bär vägen på måndag som sagt!! :)

Kolla andra avenyn igår,, det blir bara bättre och bättre ju. Som Hamsan och ? prata om angående förhållande...
Tjejer tänker inte,, de känner bara...
De stämmer nog rätt bra,, men de e ju så det ska vara :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tusan vad leckert med reeekor...

Har nu slangat klart övervåningen. Bara lite bäddande och vika kläder kvar. Känner mer för att bara lägga mej i soffan... men det får jag göra efter, som belöning ;)
Ska du göra mer idag då?
Kramar om.

2008-05-02 @ 14:20:26
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0