Planerade dagar

Är vad jag egentligen behöver ha... Allt blir så himla mycket lättare då... Men nu är min dag "nästan" planerad...

Kvart över kommer J och hämtar mig och då ska vi sooola, jag är ltie tveksam på hur varmt det är men vi ska iaf ut till Svalnäs,, har ju med oss fika så ett litet tag lär vi klara oss.. :) hehe
Får väll se hur länge bara :P
Sen får jag plugga resten av dagen,, ska hinna med att damsuga/tvätta golv också.. Lite uppskattning får man allt visa... Sen om mamma märker det är en annan femma.... haha.. Aningen pedant och låter mig göra sysslorna som att torka alla cd-skivor när det ska storstädas... Mindre roligt...

Men så ser min dag ut iaf...
Har inplanerat One three hill & Sanningens ögonblick också...

Hade tänkt träna 18.00 men jag helt enkelt Skiter i det... Är så osugen man kan bli så blir inte så stor nytta ändå .. Eller joo, men nej nu har jag strukit det från dagens aktiviteter så nu behöver jag inte fundera mer.. :)

image115
Ungefär så här tänker jag mig Svalnäs idag.... (not) hehe

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej hopp!
Tack så supermycket för hjälpen med svea igår! Vad skulle vi göra utan dej?! :)
Såg inget tråkigt ut på den bilden du. Där skulle jag kunna spendera en dag eller två(tusen) typ... underbart.
Hoppas din dag varit/är och fortsätter bra. Här har vi det lugnt. Andreas fixar och donar mest hela tiden. Nu klipper han gräset. Jag bakar banankaka. Blir fika snart... :) Puss från oss.

2008-05-04 @ 17:17:09
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0