Nummer ett...

Var det som gällde i morse,, var inte så farligt trött,, eller rätt så kanske när Svea kom...
Men efter pyttelite bus så hoppa hon upp i sängen själv,, (tro att jag blev förvånad) Det var första gången, men inte sista då hon ligger där nu med:P
Hon sov så sött vid mina fötter ända tills lite efter elva...

Upp och käkade frulle och tog en snabb-promenad med busan...

Mormor ringde förgäves och undrade vart vi tagit vägen,, var dock sis som pratade i tele,, men sen kom hon och hämtade mig å lilla busan....

Blev först kaffe å bulle,, sen en promenad på Kinnekulla med de två hundarna, sis å Marti,, mormor fixade krubb istället.... =)

Så vi kom tillbaka till dukat bord, inte fel det heller.. :)

Tänkte jag kanske skulla ta tag å städa mitt rum här,, så har man det gjort,, tråkigt att städa på en söndag...
Får nog passa på att börja damma när Svea ligger så sött i min säng... :) Blir värre när jag ska bädda nytt först bara... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0