"Nattvandringen"

Var lite prat igår om nattvandringen men tänkte att de ändå inte skulle bli nåt idag när vädret var så kasst...
Så frågade pappsen om jag kunde köra honom bort till kortkvällen, och visst kunde jag det.. :)
Prata med sis ett antal ggr men inget var bestämt,, men sen en halvtimme innan jag skulle skjutsa far så bestämdes det att vi skulle gå,, kunde ju inte gärna hoppa av så kokade istället nudlar,, fy tusan ,,, de var inte gör gött som jag tyckte förr..!! Så målet man flyttar hemifrån är väll att inte tvingas äta nudlar :P

Hem til far och skjutsade bort honom och sa även hejdå till mrs.B....

Kom hem precis lagom för att sis och mrs.S kom och hämtade upp mig,, sen begav vi oss  upp i regnet... Var bra trökigt att gå i regnet,, (tänkte jag) men sen var det ju bara lite dugg så det gjorde inte så mkt..  Gick på 1,50 så var väll ehlt okej... Inte för att tiden spelar nån roll men ändå... Mysigt med massa marschaller och grejjer.. :)

Kom hem för kanske en timme sen eller nåt,, riktigt studsade in i duschen,, var iskall hela jag :( Så där stod jag länge och sen värmde jag mini-baguetter i mitten och har precis avnjutit dom.. :) Smarrigt...!!!

Nu väntar jag på att klockan ska rulla fram så jag kan åka ut och hämta fadern.. :)

Och imorn har jag morgon-sällskap... Bus-Svea kommer åtta ungefär,, och hon ska inte förstöra min sovmorgon utan jag ska ta upp henne i sängen och bara mysa med henne .. (Har jag planerat,, tror att hon kanske tänker mer bus, hopp och studs på golvet.. ) Gissar iaf på det senare :)

Ska även åka upp till mormors sommarstuga imorn runt elva tolv var det nog.. Hoppas på sol så man kan sitta ute å njuta... Så får även busan träffa Lisa också.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0