Lista å dagen efter planering...

Namn: Emelie
Födelsedag: 8:e augusti

Hemstad: Lidköping
Ögonfärg: Blå/grön/grå kanske
Hårfärg: Blond
Längd: 1,70 tror ajg prick
Höger/Vänsterhänt: Höger
Värsta vana: Sitta för mycket vid dum-burken (här)
Stjärntecken: Lejon...

Sko stlk:
38
Är dina föräldrar skilda: Japp, de e dom...
Kär?: Nej, inte nått
Skor idag: Foppa-tofflor
Din svaghet: Kanske att jag blir irriterad ibland vid diskussioner,,, inte ofta, men som sagt, ibland
Dina rädslor: Att förlora någon nära...
Mål för det här året: Oj, brukar inte ha mål, dålig på att hålla dem....
Det första du tänker på när du vaknar: Inte än snälla...
Dina bästa kännetecken: Mycket pratig kanske,, skrattar fult har jag fått höra med:P haha
När går du och lägger dig: Skolan runt elva,, annars senare....
Mest saknade minne: Ligga på en strand utomlands, inget anant spec...


Favoriter

Färg: Gul, grön, svart. beror på på vad.
Mat: Svårt det med.. Pappas korvstrognoff, mamams biff, potatis å brunsås blir de nog=)
Sport: Fotboll
Djur: Inget där inte... Lånar busan ibland bara :)
Glass: Lakritsglass
Godis: Glass...
Affär: Inte nån favorit direkt...
Sallad: Kycklingsallad
Skådespelare: Lättast hittils, Tom Cruise
Låt: Finns så många fina ju...
Bokstav: E
Nummer: 6
Tuggummi: De som inte tappar smak...
Helgdag: Fredag...
Årstid: Sommar
Tandkrämssmak: Colgate/pepsodent
Radiostation: Rix fm
Parfym: Ingen spec....
Doft:  Nyfklippt gräs,, å grill på sommaren=)
Kroppsdel på motsatta könet: Ansiktet tror jag...


Vänner och livet

Vad vill du bli när du blir stor: Om jag visste det skulle jag utbilda mig....
Hur vill du dö: Bland nära, utan smärta...
Vem av dina vänner är mest lik dig: Oj, många, på olika sätt... Är väll lik alla på ett eller annat sätt kanske...
Vem är högljuddast: Mrs.B nee, bara pratigast.. Svårt men tar henne ändå på den :)
Vem får dig mest att skratta: Alla,, vid olika tillfällen
Vem har du känt längst: Sabina....
Vem är blygast: Samma på den, pysen,, eller Mrs.J ,, ne lätt pysen....
När grät du mest: Minns inte det helt ärligt... Ett bra tag sen iaf...
Den bästa känslan i världen: När man är lycklig!!!
Värsta: När någon ljugit,, om nåt seriöst...
Vart vill du bo i framtiden: Någonstans här i Lidköping...
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: Oj,, är nöjd som jag är, jag lever och mår bra, har en underbar familj och bra vänner som jag litar på..!! Vad skulle kunna vara bättre!!??
Hur länge tror du att du kommer leva: Dum fråga, de vet man inte,, kanske tills imorn eller tills jag är 104år... 


Har du någonsin

Varit kär: Ja
Blivit dissad: Ja
Rymt hemifrån: Försökt iaf.. haha
Föreställt dig ditt ragg naken: Nej, eller kanske,, nee tror jag nog inte
Skolkat: Ja, hehe
Sovit utomhus: Njae, eller räknas tält så ja men inte under bar himmel en hel natt...
Gråtit i skolan: Jo, hemska ögonblick...
Spytt i skolan: Nej,, tror jag nog inte=)
Velat bli modell: haha,, nej, nej å åter nej
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: Absolut!
Sett en död människa: Ja
Druckit alkohol: Ja

Ätit sushi: Nej, fy
Varit på scen: Hmm vet inte vad som räknas men mini.. aaa
Snattat:  Ja
Varit full: Ja
Retats: Ja
Blivit nerslagen: Nej, som tur är...


Du?

Svär: En hel del tror jag nog...
Sjunger bra: Inte det minsta...
Dushar dagligen: Ja
Tycker att du är attraktiv: Njae, inte så jag går runt å tänker tanken direkt
Kommer överens med dina föräldrar: Ja, Absolut!!
Gillar åska: Njae, varken gillar eller ogillar, lite mysigt ibland ju=)
Spelar något instrument: Inte nu nej...
Äger en iPod: Blir ledsen varje gång på den frågan... :(
Går till kyrkan: Vid diverse "tillställningar" som konfa, begravning, dop osv. Ja...
Sover med gosedjur: Nej....
För dagbok: Ibland....
Dansar i regn: Hmm, låt mig tänka... Nej
Sjunger i duschen: Aldrig hänt tror jag inte


Vem var den senaste personen:

Du nuddade: Mamma...
Du pratade i tfn med: Mrs. B
Msnade med: Mrs. J
Du kramade: Mamma
Du skällde på: På riktigt var nog nån lärare... Eller en aldrig närvarande kalsskompis? njae, minns inte.. Små skällde var väll mamma haha...
Sportade med: Mig själv idag,, annars sis tror jag.. :) 


Senast du:

Skrattade: Tidigare idag...
Grät: Minns ju inte skrev jag ju...
Filmen du såg: Hmm, minns inte... Ett tag sen...
Tuggade tuggumi: Nån vecka sen kanske
Drog ett skämt: Tidigare idag kanske,, eller "drar" ett med en kompis just nu,, men de vet hon inte om :)


Tog tid ju :P Får väll tacka Elin.T som jag kopierade den från...
Det är egentligen såå tråkigt,, men ändå är det pyte-lite-roligt... Fast ändå inte... Vet inte,, men nu har jag ju både kopierat den å gjort den så ... :)

Nu ska jag krypa ner för imorn är det en fullspäckad dag för mig...
Upp å träna vid 10,00
Hem å duscha å sen åka iväg med Mrs.J för att köpa en present i Trollhättan... :)
Sen hem,, så kommer Mrs.B och lämnar saker nån gång under kvällen..
Och så ska jag göra klart mitt projektarbete.. Som ska in på torsdag... Prisberäknat nu ikväll så nu ska jag läsa igenom och sen lägga till x antal bilagor .... Som recept och liknande.. Tar verkligen aldrig slut.. Men men..
Go-Natt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0