Långledigt bloggande

Känns som om jag glömt bort bloggen, men inte då...
Men har nästan inte så mycket att skriva,, eller har väll de kanske egentligen....
Men jag skriver ändå inte hela mitt liv så varför bara skriva delar? Eller aa, jaja, shit the same... Ska inte sluta för det,, kan nog kanske vara nyttigt med..!! :) (Kanske inte, men kan ju låtsas som de)

Det rullar på som bara den.... Har vart på konfirmation för kusin, ute hos bror & Sofia, vart hos mormor på stugan, festade i fredags då Becca fyllde år,, å glaa blev hon för presenten med som tur var... haha
Var ritkigt mycket folk ute,, är antagligen det fina vädret.. :)
Vill ha meeer sol nu ju....

Jag väntar på att bestämma om sommarjobb, Daffe skulle höra av sig i veckan men icke.. Så blir nog en gruppbostad.. Men lite velig,,, tiden utvisar..

Nej men har inte så mkt annat att skriva.. Ska nog plugga lite istället.. :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hellohey.
Nu saknar vi en Emelie här ute i Väla igen... Tycker det är alldeles för långt mellan dina besök... :(
Förstår att det är fullt upp med skolan!! Hoppas allt går bra iaf. Och hoppas du hört nåt ang sommarjobb, vore ju skönt om du slapp tänka på det iaf... Massa kramar.

2008-05-16 @ 12:03:19
URL: http://fiffigafia.blogg.se
Postat av: Sofia

Duktig du är som städar och sånt. Skulle jag verkligen behäva, men känner inte för nåt annat än att bara ligga stilla här i soffan och inte göra nåt.
Bebisen bara hickar hela tiden...lagom irriterande... ;) Kom ut och hicka mej i ansiktet istället!! Men det vågar den inte den lilla fegisen... hm. Längtar sååå efter att få se vem det är där inne.
Ikväll har vi nog inga planer. Andreas slutade för en stund sen och ska åka genom Vara och handla. Hockey lär det bli ikväll/natt iaf.
Ska du göra då??
Pussåhej.

2008-05-16 @ 15:56:21
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0