Ide...

Ingen idé utan helt enkelt bara gå i ide... Såå trött är jag.. Och knappt packat... Drar ut på att lägga mig då jag inte orkar packa.. =( pust å stön...

Imorn klockan 09,00 bär det av till Gbg med klassen,, ska bli en hendundrande-kväll iaf.. Både sköjj å mysigt ska vi ha de så de blir nog kanoners...!!!
Jenny åkte hem för ett tag sen efter lite tjöt..

Inte mycket anant att göra än att packa klart antar jag då....

Gäsp å god natt...

image117
(Ps.1 Lärde oss inte så mycket om klamydia, förutom att "din fitta kan smitta" såå roliga skämt så... ovärt, men lite kul)

               
(Ps.2 Vi vann förövrigt brännbolen och jag tror att de berodde på vår målning bestämt ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Grattis till vinsten :) Hihi.
Hoppas ni har en bra dag/kväll i Gbg!! See you sunday!! Pöss.

2008-05-23 @ 18:19:13
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0