Promenix å kaffe

Åt med mamma och begav mig sen ut till spåret vid Stenporten,, minns som igår när syster släpade med mig dit,, då för att springa.... Låg hela tiden 20 m efter henne och bad henne vänta på mig,, men inte då.... Var bara att springa på och aldrig komma ikapp ändå.. haha.. Minns de som igår...

Sen begav jag mig till far och drack kaffe och önskade trevlig kväll då han ska se de bästa laget Färjestad senare...
Sofia messa och så blev det en till kaffe på 3B ... Och lite tittande på kläder,, dock inte åt mig.... men hon hittade bra mkt saker och det var hon värd... :)

Nu blire nog Glamour och sen kaffe hos syster när hon vart duktig å tränat klart.. :)

Blev ju förresten ingen kurs ikväll då hon inte kände sig bättre... Får väll hoppas på att hon mår bra så man kan komma och praktisera imorn iaf.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0