Faster & hålligång natten lång....

Tar det inte i ordning utan tar de viktigaste först idag/natt tänkte jag...  Fick ett Underbart samtal idag ifrån en väldigt glad, upprymd, stressad och stolt pappa... Ingen annan än min BRORSA!!! De var såå kul att höra de orden,, hej faster..!! Visst låter faster tråkigt och elakt (vilket jag ska ändra på) men just då så var det det bästa nån sagt till mig i hela mitt liv tror jag.. Vilken känsla,, tänk då bara på föräldrarna!! :) En liten flicka blev det!! En liten, liten docka... Fick ett mms-kort på henne som jag inte kan kolla mig mätt på.. Hon ser ut som en liten, liten ängel... Så underbart söt och på nåt sätt så är jag så stolt,, vet knappt vad/varför jag är stolt,, men det är jag.. Jag är så glad, upprymd och allt man kan vara när världens bästa brorsa har fått en liten tös...
Jag bara längtar tills att få se henne,,, och kanske hålla i henne om de vill släppa ifrån sig henne... !!
Jag blev så uppspelt så jag fick ringa hit pappa att sitta och prata med mig...
Pappa stanna på mat också så vi tjöta en hel del om den lilla inga * utan lillA!! :)
Var även hos gammel-mormor till dockan på kvällen och hon var själa-glad,, lika uppspelt som mig ungefär,, med tårar i ansiktet..!!
Skulle kunna skriva en roman om hur kul det är ,,, men det orkar nog ingen läsa...
Jag kan iaf meddela att jag har blivit FASTER!!! Och ska se till att bli en rolig/bra sådan...... :)

Här kommer lite från studenten som innehåller:
Hålligång, hålligång, hålligång...

Karnevalen i måndags var inte fy skam,,, gick ju som Sällskapsresan-Suntrip och hade riktigt sköjj,, buss ut till S där vi grilla, drack, tjöta, dansa å drack lite till... Låg sista timmen på studsmattan å lyssna på gooó musik, tjöta å drack lite,, inte fy skam.. Sen blev det buss in till Bellmanfrukosten,, var en törr fralla,, men fick me mig två till så tog ci taxi till Shell för att köpa körv å äta innan.. :) Satt där tills lite efter sex,, känndes så där lagom gött att lägga sig när solen redan hade gått upp,, men en svin-sköjj kväll hade jag iaf:)
                  
Stört-skönt!!                                   DÄR JA!!!                                Jag å lille pappsen=)

                            
                        Några ur klassen                  Lagom sletna på frukosten!!!

När man sovit ut hela tisdagen så var det sedan dags för öl-brännbollen... Var väll helt okej,, tydligen blev klassen diskad men jag var inte så involverad.... Blev gött full,, (inte därför jag inte var med :P) Och när jag är så där gött full så uttrycker jag gärna mina känslor... Inget jag inte står för men alla säger att studenten är det roligaste i livet,, det hålle rjag numera inte med om... Visst det är ett fritt land,, men hallå lixsom,, dreck, dreck, dreck när det är student..!! Men, men,, alla gör vi som vi vill,,, men jag har ändå starkt åsikter,,, vilket nog inte många tyckte om..
Men vi variaf fem tjejer som drog till far min och förfestade innan Delicious eller om man så säger,, efterfestade efter brännbollen... Delicious var me sköjj,,, och sen blev de körv och sen följde Becca med hem till far min för lite tjöt och lite klagan och lite ringande... :) Kom i säng bra sent men hade en kanonkväll!!


Hade inte så många kort men ett på en av de bästa kompisarna blev det iaf...!! :)

Gick ändå upp halv ett och tog x antal cigg innan pappa skjutsade oss till mor... Lite mer tjöt och sen hämtade mormor mig så vi gick till stan och köpte student-present till mig.. :) Hon är så ur-mysig min mormor...
Sen träffa jag B & J för lite tjöt och Donken,, usch för allt flöt under dessa veckor,, men men,, de blev efter det hem och duscha för att sedan åka till J där vi tre satt och diskuterade många "livsviktiga" problem.... Sen bar det av till Stadt och jösses vad folk jag tyckte det var emot vanliga fredagr,, men sköjj så ini norden....
Hade följe med nybörjar/lands-bon B hem och sen gick vi halva vägen var:P Träffa också en kusin så blev lite tjöt så hemma vid fyra då jag var helt slut efter en enligt mig låång-promenad.... :)
Har inga bilder men de var iaf hur sköjj som helst....

Idag har ja vilat upp mig,, som sagt lett hela dagen åt att jag är faster och sen på kvällen vart hemma hos mormor och ätit gott och bara njutit av släkta... Att de kan göra en så mycket gott är svårt att förstå, men så är det,, familjen är viktig!!!

Imorn är det ju den omtalade Bonna-rundan... Med förfest hos Lacken.... Blir nog sköjj-i-sköjj....
Har lite delade meningar om studenten,, men skam den som ger sig å inte för med alla på en fylla,, eller hur var det nu igen? :P

Nog tjöt,,, gå´natt alla STUDENTER 2008

Kommentarer
Postat av: Emmie

Ska bli kul att träffa dej sen faster Emelie ;) Kram

2008-06-09 @ 13:09:44
Postat av: Veronica Axelsson

Grattis faster!

Gud va kul å ta studenten det hade man ju inte tackat Nej till att få göra igen.

Kram

2008-06-09 @ 17:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0