Sex on the beach one day, sex and the city the next...

Gårdagen var toppen,,, kilade fram å kollade artisterna,, men var väll egentligen inget att ha,, inga som jag tyckte var bra iaf.... Hade ju hoppats på öl-tält men de syntes inte till någon stans...
Drog till Harrys å satte oss,,,, B kom senare och joinade oss... Hade riktigt sköjj så det var en mer än lyckad ute-kväll=)

Ska hoppa in i duschen för att fräscha till mig innan jag ska skjutsa ut pappa till ett bröllop,,festen efter eller vad man säger...
Sen blir det till att möta upp pysen för att äta Mc Donalds,,, fy tusan vad gött det ska bli... Magen kurrar redan...

Och sist men inte minst ska vi inta bio-sallongen å kolla på Sex and the City..... Tror att den kommer att vara svin-bra faktikst...  Serien är ju bara sååå bra... :)

Så så ser min kväll ut idag,,, hoppas ni för en lyckad kväll ni me...!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nu ska jag ut och gå. Med lillan och Svea. Därför ska jag sluta surfa... Nu. Inte dra på det mer... Dålig på det där. Nu går jag... :)



Puss vännen.



Over n Out.

2008-06-28 @ 19:48:39
URL: http://fiffigafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0