Mat & sovklocka

Mötet gick fint,, var väl kanske lite långtråkigt, lite viktigt, fast ändå inte...
Är super-duper-förslappad... Sov 2-3 h när jag kom hem,, är helt slut i kroppen,, men hoppas snart på förändring,, får börja gå ut på nån promenad nån dag i veckan så kanske man piggnar till...  Behövs för just nu känner jag mig som Skalman,, saknas bara en mat och sovklocka bredvid sängen.. ;)
B kommer snart så ska vi göra ingenting på vårt "sommarlov".. Konstigt det låter...
Längtar tills man börjar jobba så man har nåt att göra, saker inplanerade så man därefter kan planera in skojj.. :)
Längtar också tills jag kan skriva "roligt" såsom vissa andra gör på sina bloggar... Men med noll fantasi blir läsningen lätt lång-tråkigt.. :) haha
Nog om det,, kaffet väntar!!

Kommentarer
Postat av: maggis

Grattis till studenten!! Och fasterskapet! Kram kram

2008-06-16 @ 22:54:37
URL: http://magda8004.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0