Sola och bada...

Är precis vad jag vill göra.... Vädret tillåter det och det lockar,, men jobb hindrar mekk...

Längesen jag uppdaterade men det händer inte så mycket direkt...

Jag jobbar, jobbar och jobbar ännu lite mera.. Känns de som... Men man ska fan inte klaga... Jag tjänar ju ta mig tusan pengar.. :) Och jag trivs som fisken i vattnet... Men känner att man skulle behöva någon mer dag ledigt för att inte bygga upp diverse frustrationer inom sig.... Men efter fredag är jag ledig fyra hela dagar och sen tynar jobben av och då ska jag minsann lapa sol...

Har iaf fått ngåra timmars sol,, först med snälla faniljen Johnson/Cederholm som hämtade upp mig med båten efter att jag jobbat natt.. Och igår med förken B på Sandbäcken,, inte gör fräscht kanske men det dög för mig.. :)

Och igår fick jag vara barnvakt åt värdldens sötaste lilla docka... Och självklart var det brors-dottern... Bara sex veckor och jag fick ha henne själv i kanske 1,5 timma.... Så mysig så,, och B var med också... Vaggade henne, skrattade med henne, pussade henne och bara tittade på ögonstenen... Man kan ju aldrig se sig mätt på henne är det värsta.... Så det gjorde min dag/vecka/månad kan jag lova... : )

Sen blev det utgång igår också med B, hennes brorsa samt pojkvänn... Riktigt sköjj hade jag ta mig tusan vilket var bra...

Mindre kul idag när jag skulle jobba,, men det gick an det med...

Annars är det lugnt...

Förövrigt finns det folk till allt,, både possitivt och negativt...
Känner att frustrationen bygger upp sig här nu,, men så blir det ju ibland....
Och när den gör det tackar jag för mig,,lägger mig och tänker Glada tankar så de onda försvinner.. :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vill bara sända en liten cyberkram till supergoa faster Emelie.

2008-07-30 @ 14:22:29
URL: http://fiffigafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0