*snark*

Blev faktikst att jag slängde ihop en kycklingsallad i förmiddags,, hann även dammsuga och vattna blommorna och rensa sminkväskan.. Inte illa inte... Kännde mig nästan som en husmor... haha Hur kan man vara så kass på att laga mat efter tre år på Hotell&restaurangprogrammet..!? Hemskt illa... Är inte mycket mat jag kan laga inte,, men får hela tiden testa nya saker då jobbet kräver "husmans"-vana.... Ingen som klagat hittils så duger gör det antagligen...

Kom hem lite innan åtta och käka och la mig vid tv:n...
Slocknade i 40 minuter ungefär och var helt vilsen när jag vakna...

Men nu vet jag vart jag är och att jag ska kolla sex and the city innan jag kryper ner...

Imorn blir det till att jobba natten... Gött med pengar.. :) Får ju iof inte betalt halva natten,, men ändå.... Blir nog sömn när det inte är nåt på spec. på stadens inneställe iaf.. :)

Har kollat lite jobb,, men finns inga.. Helt seriöst... Fick en liten fråga om att servera,, men är inte alls pigg på det,, kan i princip nada (som visar ovan)...
Så är bara att leta vidare... Kan ju alltid ställa sig som timvikare eller vad det heter och bli inringd tillsvidare....
Har kollat lite på komvux också,, men känns inte så gör sköjj kanske,, eller egentligen... Men sista anmälan var 15:e maj,, så får vänta tills efter jul isf.... Och då tjänar man ju inga pengar.. :(  
Jaja,, som sagt tiden utvisar väll vart man hamnar antar jag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0