Kycklingsallad & jobb

Att haft busan hos sig var defintift ett stort sällskap... :) Tråkigare bara att gå ut å gå promenader i regnet.. :(
"Mormorn" kom och hämtade henne på eftermiddagen igår och på kvällen var det utgång... Skit kass musik men var annars okej,, men dock inte mer..

Har jobbat idag så vart hemmai två timmar varav jag den ena timmen nyss kollat på Sex and the city... Riktigt bra trots att ajg sett ett avsnitt förut....

Ska jobba imorn med 14-20,, så ska föröska komma upp i någorlunda tid imorn så jag kan göra en kyckling-sallad som jag kan ha några dagar när jag jobbar nu i veckan.. Är lite trött på pastasås a´la svamp & ostsås nu känner jag...

Får ta mig tusan inte alls mycket gjort när jag jobbar känns de som,, går upp sent och gör inte många knop när jag kommer hem.. .Har iaf scanat in lite kort så jag kan skicka tillbaka dem imorn... Snålt men vem fan vill ha kort på alla studenter!? Duger med skolkatalogen för mig iaf....
Skulle också ändrat låtarna på min mp3... Skulle lagt in en skiva i datan,, men ta mig tusan så kommer jag inte på hur man gör... Har ju gjort det tusentals ggr görr men är säkert ett år sen....
Så ska fråga tekiniska-killen på jobbet imorn och se vad jag får för svar... haha

Resan ligger väll på is,, antar jag!? Vet inte hur sugna de andra är men jag är sugen till max men behvöer ha hem mamma först så man kan få låna lite pengar då man måste betala tre timmar efter bokad resa eller liknanade... Får väll helt enkelt se vad som sker....

Med risk för att bli för tjatig ska jag ta upp kyckling fileér och sen rent ut sagt studsa i säng.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0