Happy-woman

Kom hem trött och aningen sliten efter en natt med stadt i öronen,, slocknade två sekunder innan sis & Jimmy kom för att käka mat... La mig sedan och läste & kollade tv lite... Har inte gjort så mycket vettigt idag faktikst... Blev en liten promenad ikväll... Och Big Shots... :)
 
Har förövrigt gjort iordning mina "viktiga" papper så nu är det äntligen fixat...! :)

Tänkte ta mig i kragen och kolla lite jobb,, men utan resultat såklart... Fanns inga intressanta... :( Och inga att ha bara för att tjäna pengar på heller.. Fanns ett som barnflicka i Skövde... Tre barn.. 900:-/vecka... Ett år om man sökte snabbt... Få blir man ju nästan miljonär på kuppen... *host* Trodde sånt var bra betalt ju,, nästan så man tror att morbror skickat in en ansökan... haha...

Kikade sen på lite sidor att beställa tack-kort på.. Men hitta inga så man kunde se hur det skulle se ut ju.. :( Några tips??

Och sist men bäst kollade jag på restresor... 15dagar i Phuket 4000:- Nästan så jag sprack av glödje,, ringde kompis och sa att nu fan bokar vi men det gick inte,, ringde nästa och var uppe i extas,, men kom sedan på att priset antagligen berodde på regn-perioden... haha Hade jag vart vild & galen hade jag beställt för länge sen själv utan avbokningsskydd,, så ibland är det bra att ha smarta kompisar :)

Klickade i varje fall vidare och hittade då Burgas Bulgarien "Las Palmas" haha 8 dagar eller rättare sagt en vecka för 2300:- Inga fel med det lilla det kostar att vara där... 300 meter till strande,, MED luftkonditionering.... *dreglar* Perfekt tid också då kompisen ska iväg på annan sista-minuten resa veckan innan... Men inget planerat... Kan ju vara så att resorna sänks ännu mer,, men känns inte så.. Pröjsade över 5000 förra året för att dra dit.. Så tackar inte gärna nej till 2300:-, närmare havet..... ÅÅååhhhh..!! VILL VILL VILL!!!! Blir kanske att kika lite på söndag med kompisen och se om vi bokar nåt,, vilket jag hoppas på,, får öva på min övertalning lite... Se till att få med lite-rädda-flickan dit med,, som tror på allt i tidningarna... Var ju nyligen "skott-drama" i Sunny Beach,, men läste man noga så var det ett nödskott från en vakt... Förra året var det skottdrama, våldtakt och fan och hans moster när vi for iväg,, men vi såg inget av det.... Så jag reser lätt igen... Åh, jag är ännu i extas och skulle vilja boka nu,, har man otur så är de borta på söndag,, men det tror jag nog inte.. Fanns en hel del så det ordnar sig säkert... Tänk er sola, bada och pina colada.... Mumma...

Får läsa lite i Trekant så jag kan slappna av innan jag somnar.. Så uppjagad så jag kommer aldrig slockna i detta tillstånd... För imorn är det hej-då-fika hos pappa som ska på äventyr och sedan jobba 12-22.. Jobba och tjäna pengar,, för att sedan dra till varmare och soligare breddgrader...


Hotellet jag VILL till............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0