Grus i ögonen

Nästan en vecka sen jag "uppdaterade" mitt händelserika liv,, skrev ett inlägg nån dag,, men ångrade mig och tog bort det ifall någon faktikst läser min blogg.. :P

Precis hemkommen efter att ha gjot första natten,,, gick bra,, trots att jag vaknade en gång i halv-timmen halva natten för att jag trodde att jag försovit mig eller att nån behövde hjälp.. Men så var inte fallet iaf...
Längesen ja gick upp så tidigt så ögonen känndes svullna till tre gånger sin storlek ungefär...

Den senaste veckan har de inte hänt så mkt tror jag knappt....
Jobbade i tisdags,,, solade onsdags & torsdags lite,, hjälpte mormor lite de dagarna med och, har också vart ute hos bror, Sofia, Emmie & Svea och ätt grillat,, så gött så...
Sen i fredags var det grill/släkt fest hos mormor... Var sysslingar & kusiner både högt och lågt... Var trevligt må jag säga... Så nervös som mormor vart för detta så förtjänade hon att det blev lyckat :)

Igår var det bara att ta två alvedon och sen kila till jobbet... Gjorde som sagt natten och kom allt upp lite innan åtta idag.. Var bomb-säker på att jag skulle försova mig men som tur var gjorde jag inte detta.. Blir värre att gå upp sex sen på veckorna,, men det löser sig alltid..

När jag kom hem tänkte jag att jag skulle lägga mig vid tv:n,, tyckte/tycker att jag förtjänar det... Men måste få ordning på tiderna så ska sätta igång å stor-städa mitt rum istället... Så kanske jag är trött och somnar innan 02,30 inatt förhoppningsvis...
Så kan jag gå upp tidigt imorn,, kan ju inte hålla på och vända på dygnen hela tiden när jag är ledig och sen jobbar...  Blir ju slö i både kroppen och huvudet....

Nej, nu blir det dammtrasan fram.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0