Goda natten

Sex and the city is the shit!! Jösses vad bra det är...

Hämtade bilen hos B förut så nu står den redo för mamma att använde om den kan komma att behövas :)

Har sett fram länge emot att vara ledig lörd-tisd... Men ska istället hoppa in och göra söndag-natten.... Känner hur huvudet blir tungt bara av att tänka på de...
Men sen närmar det sig sitt slut ju :( Och jag vill Inte.... Riktgigt givande/roligt jobb med bra arbetskamrater... Det som gör det,, iof är inte alla tipp-topp men är dom det nånstans..!?
Tog samtidigt en till dag nästa vecka,,, visst sa ja vilken dag? Fredag.. Ah, men visst,,, skriv upp det kollar det sen... När jag väl kolla så såg jag att det var min födelsedag.. :/ Iof 19 är väll knappt nån ålder men hade inte vart fel att gå ut... Men får väll se,, kanske byter jag/ger bort den... Det löser sig alltid.. Inte lika kul att fylla år nu som när man var liten...

Nu fåre nog bli en cigg och sen snussa kudden.. : ) Så man orkar upp till Glamour imorn,, haha,, missat  hela veckan ju så måste hänga med lite iaf...


"Lev dagen som om det vore din sista"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0