...

Först nu känner jag av tröttheten av att ha jobbat sex dar... Så det är perfekt att ha två dagar att vila upp sig på innan nästa start :)

Igår var jag och hämtade bus-Svea som jag ska ha under min lediga tid.... Åkte sedan hem till sis där det bjöds på chokladpudding & Irene Huss/Hass? Aldrig sett nån sån film men var väll sådär...

Åkte sen hem med Svea och precis när vi kom innanför dörren hände första "olyckan" så att säga... Hon hade precis vart ute men ändå.... Hon har sina ställen verkar det som.. :P

Nu ska jag i varje fall stoppa in en snus och läsa en bok och vänta tills regnet försvinner så att jag kan ta en längre promenad med Svea än den imorse...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0