Babbel

Nu är det strax dags för sängen å de ska bli sååå skönt vill jag lova.. :)
Känns som om tröttheten kommer nu från att jag inte sovit så många timmar natten till måndag.... Men men vad göra det?

Har packat in alla grejjer jag köpte nu,, Äntligen..! Mår dåligt när det ligger saker och skräpar hit och dit...
Har lite papper och pärmar att fixa till och sen är jag nöjd.. Men det får jag ta en annan dag...

Ska ladda för en ny jobbdag imorn,,, 09-20.. Blir ett rätt långt pass men det ska nog gå bra hoppas jag på..

Ska sen direkt hem och packa för att åka till pappsen ett par dagar... Är så jobbigt bara,, blir ju ett helt "liv" jag får packa med mig... Smink, böcker, kläder, skor osv..... Ska bli skönt att en dga flytta hemmifrån så man slipper ha dåligt samvete då man inte träffar den ena föräldern en vecka.. Iof behöver jag itne ha det även om jag inte är hos pappa lika mycket göör han klart för mig varje gång,, men ändå...
Det gäller att ta vara på livet och att spendera tid med varandra också iof...

Är ju ändå ledig fre-sön så då ska jag försöka lapa sol på pappas mini-gräsmatta... Hoppas på sol för sen jobbar jag sex dar nästa vecka så då lär det inte bli så mycket fritid...
Det enda jag har planerat i helgen är en fika på fredag förmiddag och det känns ypperligt bra/skönt....
Ska sitta vid tv.n, sola, läsa mycket och bara vara har jag tänkt... Lite alone-time är aldrig fel inte...

Är sugen på Måndax-klubben nästa vecka (precis vart där) men jobbar natt då,, fast känns rätt gött att göra det med,, tjäna pengar när andra gör av med dem... Bara en liten parantes så där....

Kollade precis på mitt schema,, jobbar ju sex där nästa vecka och efter det tynar dagarna ut,, mindre och mindre för varje vecka.. :( Usch,, skulle lätt kunna jobba där nåt år nu ju..
Men får väll börja söka annat kanske,, men vad? Har inte sett så många men får väll leta vidare som sagt...

Nej,, nu blir jag lite väl tjatig så här i min ensamhet så go´natt

Kommentarer
Postat av: Sofia

Klart det blir mer minigolf!!

Men bror din kanske inte vågar vara med, eftersom jag spöade honom rejält igår!! Hahaaha... fråga honom vem som vann nästa gång ni pratar... så kul att reta honom ;)

Massa kram och sånt till dej.

2008-07-10 @ 14:11:13
URL: http://fiffigafia.blogg.se/
Postat av: elin.

hej. hur mår du?

hoppas allt är bra!



tack så jätte mkt för kommentaren.

ha d kanon kramar

2008-07-11 @ 00:26:56
URL: http://elintang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0