Svea-sjukan

Dagen igår var lugn,, som alltid... Gör inte många knop på dagarna känns de som...
Tusan vad jag svettades igår efter promenaden,, känns att man inte rört på sig under jul,, eller december, men jul låter bättre.. Skönt var det i varje fall,, fast så himla tråkigt....
Lånade mammas Lätta mp3,, med spräckta högtalare å åtta låtar varav fyra var balader,,, jätte roligt med en Bra mp3.. Fy tusan....

I väntan på att Sofia kanske hör av sig.. =) Så ska jag börja skriva lite recept till projektarbetet plus hitta några nya... Är meningen att vi ska "avsluta" detta på måndag,, får väll se vilket betyg vi får... Blir nog bara G men ett tråkigare "ämne" får man leta efter... Nog det tråkigaste jag gjort men så mkt energi har vi heller inte lagt ner så att.... Men men,, you´ll never know...!

Jag har som Sofia... Svea-saknad.... Tänker på den där lilla voffsingen varje dag å alla pratar om henne... :) Vart man är så frågar folk om man träffat henne hehe... Tyvärr, tyvärr, men kanske idag!!?? Vem vet, håller tummarna iaf...
Annars ringer jag nog och kollar om de kan putta in mig i schemat *host*

Nu ska jag sortera projektarbetskort å skriva lite recept....

Tjopp Tjopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0