Svea-dag...

Det blev väldigt seent igår kväll... Satt och tjötade med Becca om en massa viktiga och mindre viktiga saker...

Sen hade jag ju sovsällskap också.. Lilla bus-Svea... Trodde hon skulle vakna sjukt tidigt men icke då... Jag försökte till å med väcka henne runt tolv å leka lite ås hon skulle sova längre men hon bara vände på sig och somnade om...

Ända tills tio i åtta då hon slicka mig i ansiktet och började hoppa på mig... Hon fick mat och sen var det ut å kissa å bajsa....

Jag var Bestämd på att sova vidare så det var till att ge henne ett grisöra... Hon gnydde så fick komma upp å gnaga på det i min säng.... Då fick ja en timmes extra sömn....

Sen gick hon ner å lekte med Lisa ett tag å sen skulle de gå långpromenad i Råda.... Då kom Svea och slocknade hos mig tills halv tolv... Förstår inte hur ni kan klaga Sofia... :P hehe skojja.... Mysigt var det såpass.... =)

Sen har hon velat sova i princip hela dagen så då har ja emst legat vid tv:n med henne..

Har inte gjort en vettig sak idag nästan känns de som.. Men såna dagar kan vara sköna dem med... :)

Har läst ut Potter boken med... SJUKT BRA BOK!!!!

Nu blire till att sätta sig vid tv:n igen.... Får väll se om mamma har fått på filmen ... haha Fått boxer elle vad de nu heter men hon är ju inte så teknisk.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0