...

Sen sist har jag kikat runt ännu mer på internet å blivit ännu mera irriterad.. Usch.... Det är ju deras val men usc... Kikade runt på bilddagboken nyss,, å det är nakenbilder på folk.. Som bor i stan... blää ...
Kan de inte bara ha dem hemme på väggen eller?
Men så tänker jag ah, de kanske är smarta innerst inne... Men icke... Har just nu en "kurs" med dem i skolan... Och de har ju inget innanföpr det dära pannbenet....

Så till slut var jag tvungen att hitta något som avledde mig ifrån att kolla runt på bilddagboken å då hittade jag denna:

Nedräkning
Tio första:
Första bästa kompis: Sandra Karlsson
Första bil: Någon sån har ännu inte kommit in i mitt liv...
Första husdjur: Kaninerna minns fan inte va de hette!!? Nåt från nån Astridgrejjs... :/ 
Första semester: Den riktiga var nog Kreta med mamma när ja gick i åttan kanske..
Första jobb: Var att plocka jordgubbar på Slätta... haha
Första köpta skiva: Det minns jag inte ens
Första riktiga kärlek: Det var Tommy...
Första piercing: Hål i öronen efter lite om å men =)
Första konsert: Hmm, räknas typ det på Läckö? Eller jag minns inte men trore...

Nio sista:
Sista bilfärd: Det var hem från sis igår....
Sista filmen du såg: Freedom writers...
Sista ringda telefonsamtal: mamma =)
Sista bubbelbadet: Oj det var längesen iaf...
Sista spelade CD: Bränd blandning=)
Sista gången du grät: Hmm,, några månader sen.... (på fyllan) pinsamt
Sista måltiden: Falukorv å makaroner.. .Smaskens=)

Åtta har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar? neej...
Blivit arresterad? inte det heller..
Blivit kär vid första ögonkastet? Njae kär i ett utseende kan man ju vara.. om man säger så..
Varit på TV? Nej, tror ja inte.. Eller kanske på nyheterna när de var på dalängen förresten.. gör kändis haha
Fått ditt hjärta krossat? Jaa, det har jag...
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Aldrig
Haft ett one night stand? Svårt att definera,, eller va säger man
Busringt till nån? Vem har inte!?

Sju saker du har på dig:

1. Gråa mjukisbyxor
2. Gul-svart linne
3. Svart fleecetröja
4. Brunvita trosos
5. Svart bh
6. armband
7. Ååå inget mer...

Sex saker du gjort idag:

1. Vart på bio
2. Varit rastlös
3. Kollat på Glamour
4. Lagat mat
5. Duschat
6. Cyklat till skolan

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):

1. Utgång
2. Tjöta med kompisar
3. Familjen
4. Läsa
5. Sola...

Fyra länder du vill åka till:

1. Brasilien
2. USA
3. Australien
4. Österrike

Tre val:

Svart eller vit? Svart
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Choklad

Två saker att göra innan du dör.
1. Skaffa ett jobb jag älskar
2.  Leva ett lycklig liv...

En sak du ångrar:
1. Finns inget att ångra,, de saker man gjort gör en till den man är!!!

Kommentarer
Postat av: elin

haha=) har du också hittat den listan.. tyckte den var bra.. kramar

2008-01-17 @ 08:38:47
URL: http://elintang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0