Plötsligt händer det....

Då satt man här igen då... Med en resa bokad till Bulgarien den 3:e september... Wiiihooo!!!
Kanske blev vi lurade..? Men njae,, vet inte.. Först var priset höjt till dubbelt när jag skulle boka,, sa då att jag skulle vända mig till ett annat företag,, och då hittade han en nästan lika billig sida... Skulle återkomma, vilket jag gjorde och då var det höjt med 200,, han ahde glömt transfer påstod han.. Men men,, skiter i vilket,, har solat max fem ggr eller nåt i sommar känns de som så vi känner att vi är värda den här resan... Blir jag å Sabina,, finst som snus det.. :)
Dock har vi redan vart där,, men hittade inte mkt annat,, tog helt enkelt det billigaste och bestämde oss sedan för en vecka.. Längtar redan... Förundrad över att jag inte börjat packa nästan...

Annars hoppade jag in å jobbade i torsdags kväll,, så var framme å kolla motorcyklar... Jösses vad folk... Jobbade fredag natt och har nu bara en dag kvar.. :) Plus Apt som jag ska vara med på...

Har inte gjort många knop idag,, städat och tagit mig en promenad,, och vart hos pappa en snabbis... Somnade nån timme och har sen legat i vid tv:n hela kvällen... Jag kan inte sova på dagen för då kommer jag aldrig upp mer... : ( Men några altdagar ska man väll få ha också... Bara det itne blir för många...
Så är väll lika bra att läga sig kanske... har ju Da Vinci koden,, men den lockar inte alltför mkt tyvärr.. :(

Imorn ska jag iaf fram på staden för att leta present till snälla-moster och kolla efter ett par jeans om jag hittar några,, vilket jag säkerligen inte gör då det inte är lätt att både ha korta ben och vara mullig... Men men,, inte ge upp i första taget inte... : )
Borde även leta efter dop-present,, men är ju inte det lättaste då smycken inte förekommer på önskelistan... Får väll se om man kommer på nåt kul,, vilket det inte känns som i nuläget.. :) Löser sig alltid... Tur att jag kom på att det var så vi inte boka resan dan innan,, vilket vi tänkt... :/ Men nu blire några dagar senare.. : )

Blir nog också utgång imorn,, är ju sista Måndax-klubben.... :) Sen får man stå inne på Hype och lyssna på rent ut sagt skit-musik... :(

Tiden går alldeles för fort,, då jag får alldeles för lite gjort... Måste ringa runt lite om jobb och grejer och kolla mig för,, även till Komvux... Lär kanske inte hinna imorn,, men snart.... Mycket snart måste jag försöka fixa min framtid och se till att ha nåt att göra.. Lättare sagt än gjort kanske...

Annars ska jag bara se fram emot Bulgarien... Sol, god mat, trevligt sällskap, en bra bok, gooda drinkar, kika runt på stan och bara ta vara på tiden.. :)

Plötsligt händer det!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh vad hääärligt med solresa!!

Vill oxå.

Nu har jag fixat så det går att kommentera alla bilderna på min zoomin :)

Puss.

2008-08-18 @ 07:53:26
URL: http://fiffigafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0