Korten beställda & städningen färdisch

Bestämde mig för ett kort och åkte och beställde... Men ångrar mig redan,, lär väll hinna ändra mig tusen ggr tills jag ska hämta dem imorn,, men men... De blir säkert kalas-bra ändå...

                                     
Detta blev det....                                     Skulle kanske tagit detta!?
Skitsamma,, nu är det ju gjort iaf.. :)

Städningen blev klar också och sen har jag varit lite social med mor & morfar... :)

Kom på att jag igår knappt kom in på Stadt,,, visade upp mitt legg, då jag inte vill tappa bort körkortet.... Kortet är väll sen i åttan eller nåt kanske.. Vakten bara nja, detta är inte du... Jo det är det visst.. Kompisen börja skojja så täntke att nu får jag stå utanför.. Han kallade på en till vakt som kollade,, vänd dig ditåt,, titta dit... Sa till vakten att kolla ögonbrynen och näsan.... Mest pinsamt,, folk trodde väll jag försökte gå in på falsk-legg...
Men till slut sa den ene vakten,, jag lovar att det är hon,, det syns... Ja,, säger du det så säger den andre och släpper in mig...
Hade jag inte kommit in hade jag varit lätt vansinnig ..... Bara en liten parantes så där...

Nej,, nu ska jag nog sätta mig och läsa lite,, längesen.. :)

HEJ-HOPP

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej sötnos!

Tyckte oxå det var himla mysigt med er här i lördags!!

Kom snart igen. Kanske kan ut och plocka svamp då oxå?? ;) Med din näsa kommer vi garanterat hem med några iaf... Hihi.

Puss och kram.

2008-08-11 @ 08:41:02
URL: http://fiffigafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0