Inomhus-väder

Vart har sommaren tagit vägen!? Känns som om den nästan e slut nu och jag är fortfarande inte brun.. :( Och när man är ledig ska det regna men det är väll så det är kanske..

Jobbade torsdag natten, tog igen mig i fredags och bara låg framför tv:n... Var framme på Silverknappen också och gjorde slut på present-pengarna jag fick i student-present också.. Stairways tror jag att de hette,, tre ringar blev det iaf.... Mycket fint men är ju nästan så man blir ruinerad bara av att gå in där....

I lördags var det kalas för mig & mammsen,, åt god mat och satt och tjöta så var jätte trevligt... Blev lite väl sent men gjorde itne så mkt,,,
Jobbade söndag natten och igår var jag ute med B, J & R.... Var inte alls mycket folk faktikst, är väll för att många börjat jobba men det var ändå hel-festligt faktiskt...

Är aningen seg idag men ska nog ändå försöka städa tror jag... Är ju inte väder till att sola heller så... Ska också försöka åka och beställa tack-kort från studenten och sen kommer morfar för att käka och sen bli fixad i håret av mamma.. Han är mer noga än nån annan,, stenkoll på när det gått sex veckor och då kommer han igen... haha.. Kanske är det maten som lockar mer?

Nu kilar jag iväg och fyller hinken med allrent för att damma.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0