Getting late

Dåliga vanor kommer lätt när man inte jobbar,, min är att vara veken alldeles för länge och sova way to much!!!
Annars rullar livet på och mina jobbdagar är nu nere i 3... :( Men inget att hänga läpp för inte...

Annars har jag mest legat på latsidan.. Men lite saker har jag gjort...
Jag har:

x jobbat några få dagar
x träffat B ett par ggr
x blivit ett år äldre
x varit på stadens uteställe
x myst med Emmie efter att vart ute å luktat efter svamp
x tagit nån promenad
x vart hos pappa å kollat vrålåket... till och med kört... (ingen såg mig,, :)
x kollat resor & väntar nu på meil för att kunna boka.... can´t wait
x sökt ett jobb
x nyss hittat ett till jobb jag ska söka imorn... :)
x upptäckt att jag i min jobbansökan skrev "sommarjobb" hur kan man missa det!?!?!? Fuck,,
x funderar nu på hur jag ska göra för att rätta till skadan..
x träffat sis å Jimmy...


Men nu får jag nog sova så jag orkar upp imorn i någon sånär tid iaf...
Ska ligga å gräma (hur de nu stavas) över att jag skrev sommarjobb,,, f*ck... Skicka ju inte till stället utan till Halmstad,, kanske kan ringa,,,!? Njae,, som om de under tiden letar reda på brevet.. Don´t think so...  Men vad göra...

GO`NATT


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej!

Vad ska du göra i helgen?

Puss å kram.

2008-08-16 @ 09:06:06
URL: http://fiffigafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0