Biobesöket


Denna filmen blev det idag,,, tyckte den var riktigt bra,, men ettan var nog bättre... Eller njae,, lika bra kanske... Intressant att det är en sann berättelse med... Men sen läste jag nån artikel om att det var mycket som inte stämmde,, ex. att man inte fick kloster? vad det nu hette,, att man inte kunde få liknande straff... Att de borde haft tjänare och diverse saker.. Men men,, något liknande är det väll som utspelat sig här för x antal år sen... Ganska ofattbart egentligen...
Konstigt för i princip alla ville kriga,, inte många som ville ha fred... Makt var det enda de hade i tänket,, och dagens makt numera kanske är pengar? Vissa gör allt för pengarna,, då gjorde alla allt för att vinna/bli kung...

Har förövrigt köpt dop-present,, blev något sådär mitt-i-mellan tror jag... Men det funkar.. Får gottgöra det med utflykter/bus när den lilla prinsessan blir äldre istället :)

Kommentarer
Postat av: Sofia & Emmie

Tack gulliga goa du för idag!!!

Puss från oss.

2008-08-29 @ 18:16:08
URL: http://fiffigafia.blogg.se/
Postat av: Sofia & Emmie

Tack gulliga goa du för idag!!!

Puss från oss.

2008-08-29 @ 18:18:26
URL: http://fiffigafia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, mitt batteri dog men jag hoppas du fick det sista meddelandet.

Puss och sov så gott!

2008-08-29 @ 22:10:28
Postat av: Sofia

Alla 4 kramar tillbax!!

Natti natti :) <3<3<3<3

2008-08-29 @ 23:54:42
URL: http://fiffigafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0