Baka, baka liten kaka

Nyss kollat på Big Shots,, damn it´s good..


Vädret tillät mig inte att tvätta bilen så klippte pappa istället,, så han ser bra ut till dopet.. Eller bröllopet!? haha,, många som tror att det hänger samman,, men jag tror faktiskt inte det.... Och jag brukar inte ha fel.... (haha)

Busan aka Svea lämmnades av hos oss,, mer sällan man får vara hundvakt nu men det är alltid lika kul.. :)
Blev en skön promenad med henne, mor och hunden Lisa,, lite skillnad på hundarna,, den ena äldre som lunkar och blev irriterad på den mer livliga hunden Svea... :)

Familjen Johnson/Cederholm var här två visiter... Alltid lika trevligt är det minsann...

Nu inväntar jag sex and the city innan läggdags...

Ska vara med på ett möte imorn på jobbet där jag jobba i sommar,, och få prata lite om hur det gått och grejjer... Kom nu på att jag borde bakat nått och tagit med mig ju... Tänkte på det tidigare i veckan,, men tänkte då att jag ju hade all tid i världen,,och visst har jag,, men har inte fått tummen ur bara.... De som vart så snälla och roliga borde ju bli bjudna på något...
Jag skulle väll hinna imorn,, men frågan är bara vad... Vågar inte ge mig på nåt jag inte gjort innan,, och då finns det isf inget att göra... Förra gången jag skulle göra en kladdkaka blev den så hård att det inte ens gick att skära i den...
Så kanske lika bra att strunta i det..!? Får fundera lite över hur jag ska göra... Kanske kan göra chokladtårta med tryffel!? Har tänkt göra den till dopet..? Så varför inte pröva på den innan.... Får väll se,, känner jag mig själv (viket jag hoppas) så blir det inte mycket bakande av inte....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0